(Android) Match Tile 3D - Triple Puzzle kodar fler poäng
Mar 8, 2022 2:15:47 GMT 7
Post by mejetumomo on Mar 8, 2022 2:15:47 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Match Tile 3D - Triple Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Match Tile 3D - Triple Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar fler poäng ▞▞▞
▞▞▞ Match Tile 3D - Triple Puzzle 2022 version ▞▞▞
Jag gillar det här spelet och de gillar det mindre och mindre på grund av alla annonser som dyker upp och stör dem. Och det finns aldrig tillräckligt med tid för att slutföra ett spel. Och pusselbitarna förändras ALDRIG och gör spelet tråkigt
Jag gillar kranen, istället för glidningen, som den andra 3D-matchen
Jag älskar att det bara finns 1 reklam på en nivå. Och det är då nivån är klar. Det enda jag verkligen inte gillar är att de här på sistone har använt reklam med så litet X att du inte kan trycka på det. Sedan blir skärmen svart & Du förlorar Xtra-multiplarna du borde ha fått. Jag brukar slå 5X 9 av 10 gånger, så jag tappar många poäng! Det räcker för att få någon att sluta spela även om de kanske gillar spelet!!! HINT HINT!!!
Det går långsamt och det slår ut mig, snälla fixa
Jag älskar och hatar verkligen det här spelet! Spelet i sig är fantastiskt. Som sagt, annonserna är löjliga. Jag kan förstå att ha annonser före och efter nivåer, och om det bara var det skulle jag vara helt okej med att hantera dem.Jag vet att annonser kommer med gratisappar, och jag är okej med det. Med varje nivå visas annonser medan du spelar nivån. Jag har inte ens haft spelet på 12 timmar och jag raderar det.
För många annonser. Annonserna håller för länge. Tråkig.
Väldigt kul. Mycket bättre än de flesta andra matchande spel, även de andra från samma företag.
Sedan när är annonserna politiska? Jag måste titta på HANS ansikte på mina spel också?
Även om jag föraktar annonserna i mobilspel; Jag blev fascinerad av den här. Ett spel och jag HAKADE, "line and sinker".
För många annonser. Kan inte spela spelet kontinuerligt på grund av detta.
Bra spel men har problem när jag måste sluta för att göra något annat.
Fler annonser än speltid fastnar sedan på annonsen, måste stänga hela spelet för att det ska sluta
Match Tile 3D - Triple Puzzle Hjernetrim jck
- 100 stjärnor. Jag fick inte spela spelet du visade att jag skulle spela. PHQU PHQU PHQU. DET HÄNDER SÅ MÅNGA GÅNGER OCH DET UPPRÖR MIG UTAN ENDA. annonsera inte för ett spel som inte finns. Jag öppnar och laddar inte ner många spel av den anledningen. gör en omröstning om detta och du kommer att se att 100% håller med.
Bra för din hjärna. Nivåerna blir svårare när du går upp.
Svårt att hitta matchdelen. Rörelsedelen är långsam för att komma till lådan.qq
Älskar det här spelet. Jag kan spela det i timmar och förlorar all koll på tiden.
Match Tile 3D - Triple Puzzle Hjernetrim zlqo
Varför stjäl alla utvecklarna av dessa 3D-matchningsspel varandras grafik? Är de inte upphovsrättsskyddade? Alla ser likadana ut och jag har sett samma otaliga gånger. Varför finns ordet "kakel" i namnet när det tydligt inte finns några brickor? Som sagt, spelet är ganska bra och fungerar bra.
Det är ganska underhållande och beroendeframkallande, men efter ett tag (med början runt nivå 50) började min telefon värmas upp mycket. Så mycket att det blev obekvämt att hålla i den även genom silikonhöljet.
Gillar det här spelet bättre än det andra. Men jag betalade för borttagningen av adscand 200 mynt och jag har fortfarande annonserna som dyker upp under spelet och jag fick inte mina mynt.
Detta spel är roligt och beroendeframkallande (på ett bra sätt) Jag gillar inte hur vissa funktioner endast är tillgängliga för Apple operativsystem. Som matchpasset. De enda lagmedlemmarna som har tillgång är Apple-användare ... Vad sägs om Android-användare? Vi skulle gärna kunna ha tillgång till.
Voletarium: Sky Explorers ጀብዱ mxx
Den här appen skulle vara så rolig om den inte avbröt dig mitt i spelandet för den ständiga smutskastningen av annonser. Alldeles för många annonser!!!! Det är synd att allt nuförtiden bombarderar dig med reklam från tv till datorer till bensinpumpar, you name it.
Det är ett roligt spel som förstörs av mängden annonser, jag har inget emot annonserna i början och slutet av ett spel, men när du börjar lägga dem i mitten gör det verkligen spelupplevelsen suger. Det är jävligt löjligt. Fixa det.
Spenderade mer tid på att titta på annonser än att spela spelet, det är roligt men absolut inte värt tiden eller pengarna de vill att du ska spendera
Utmanande men instruktioner saknas. Vad kan du göra med samlade stjärnor? Varför visar en skärm hundratals mynt men spelskärmen när jag misslyckas har ett annat antal mynt? Varför så jäkla många annonser? Spelet var väldigt roligt men annonserna var löjliga!! Kom igen folk. Det är överdrivet. Ge oss ett sätt att välja bort eller något. Jag skulle inte klicka på något av dessa objekt bara för att annonserna är så irriterande.
Det låter dig inte vinna tillräckligt. Du kan spela 50 gånger och inte vinna och det beror inte på din skicklighet. Det enda sättet du kan få nivåer på är genom att köpa föremål.
Den 22 december 2021 och uppdateringen ändrades så att du inte längre kan se vem som är under dig i rankingen, men de kan se alla ovanför dem.Suger eftersom du inte längre kan se hur nära konkurrensen är att komma ikapp dig. Sluta spela!
Bra spel tills storleken på din telefon begränsar hur mycket du kan se. Så småningom staplas allt så tjockt att du inte kan hitta tillräckligt med tändstickor på toppen. 2 av de 3 som krävs är typiska. Det blir för frustrerande. Det värsta är att du inte kan gå tillbaka och spela tidigare nivåer. Usch..
Bra spel för att varva ner i slutet av dagen. Bra att utmana ögonen att se detaljer och minne. På sistone stängs den av utan anledning. Resulterar i en förlust av poäng från din intjänade bank.
Match Tile 3D - Triple Puzzle Hlavolamy gmh
Njuter av det roliga!
Beroende av detta. Helt fantastiskt spel tack
För många annonser, vissa för långa
Börjar nästan FÖR lätt och blir sedan snabbt UN-VINNBART om du inte vill fortsätta kasta dina pengar på det!
Efter att ha spelat flera gånger blev det uppenbart att annonserna totalt förstör spelet och några av dem fryser appen vilket tvingar dig att förlora ett liv. Jag har inget emot att titta på annonser men en varannan minut är för mycket. Annonser dyker upp och avbryter spelet hela tiden vilket är superfrustrerande. Jag spelar för att varva ner, bli av med dagens oro och slappna av, men det här spelet är inte avkopplande. Dessa oändliga annonser gör tvärtom och stressar mig ännu mer.
Spelet är roligt och avkopplande men det kraschar hela tiden.
Tar bort två stjärnor från min tidigare recension. Det här spelet stannade på min enhet cirka 30 minuter innan mitt tålamod tog slut. Annonserna tog mig in. De spelar inte bara upp långa annonser efter varje spel, de avbryter faktiskt ditt tidsinställda spel för att visa långa videoannonser mitt under din spelupplevelse. Jag orkar inte med den stressen. Synd. Roligt spel.
Så roligt och jag och min man spelar och tävlar
Match Tile 3D - Triple Puzzle Hlavolamy gmh
Ganska kul, men mestadels ospelbart med annonserna, och de kostar som $7 att ta bort. Jag skulle betala 2 eller 3 för det här spelet, men inte 7. Många av dem är skissartade och tidsinställda för att få dig att klicka på dem när du försöker klicka på spelet. Dessa Jeep-annonser leder dig till den här webbplatsen även när du trycker på x-et, som att x-et tydligen är en del av annonsen.
Match Tile 3D: Puzzle Spiele Geduldsspiele rgev
För många annonser. Det fastnar nu i en av annonserna. Det är vaselinannonsen. Det borde också ge oss ett sätt att flytta toppen för att få föremålet under dem.
Tråkig
Jag kan bara spela när jag stänger av WiFi .. eftersom så många lägger till mellan spelet när vi knappt spelar .. och tiden är för kort 4 minuter. Jag är på 1000 nivå men nu avinstallerar jag på grund av dessa saker. I början av spelet känner jag mig avslappnad men nu känner jag mig mer deprimerad.